Strona główna » Zespół
Poznaj naszych terapeutów
Nasz zespół tworzą wykwalifikowani specjaliści z zakresu psychiatrii, psychologii, psychoterapii, dietetyki, logopedii, pedagogiki specjalnej, terapii pedagogicznej, terapii ręki, fizjoterapii, terapii integracji sensorycznej, którzy łączą doświadczenie z pasją do pracy z ludźmi. Jesteśmy tu po to, aby pomóc Ci zrozumieć i przezwyciężyć trudności, z jakimi się zmagasz, oraz wesprzeć w budowaniu zdrowych relacji, rozwoju osobistym i odnalezieniu wewnętrznej równowagi.
Nazywam się Aleksandra Brzuska. Jestem psychologiem dziecięcym i młodzieży, psychologiem sądowym, terapeutką Integracji Sensorycznej, a także inicjatorką i założycielką Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz Fundatorem i Prezesem Fundacji Aura Pomocy.
Działam z pełnym zaangażowaniem, pasją i otwartym sercem. Jestem uważna na potrzeby każdego Pacjenta. Moją misją jest podejście holistyczne. Rozumiem specyfikę zaburzeń integracji sensorycznej oraz jej wpływ na funkcjonowanie i rozwój dzieci, dzięki czemu mam lepsze możliwości w kompleksowej pomocy. W swojej pracy z dziećmi dążę do wzmacniania ich rozwoju i służę pomocą w skutecznym radzeniu sobie z codziennymi wyzwaniami i trudnościami.
Podczas pierwszego spotkania przeprowadzam wywiad z rodzicami, który obejmuje informacje na temat rozwoju dziecka, sytuacji rodzinnej, funkcjonowania w środowisku przedszkolnym/szkolnym. Pozwala on na rozpoznanie problemu z jakim zgłaszają się rodzice oraz poznanie historii i aktualnej sytuacji życiowej dziecka.
W pracy z dziećmi jestem zwolennikiem terapii niedyrektywnej, terapii zabawowej z elementami Son-Rise. W gabinecie tworzę poczucie bezpieczeństwa tak, by dziecko mogło swobodnie wyrażać siebie. Wykorzystuję podstawową aktywność dzieci, którą jest bawienie się. Podzielam i odzwierciedlam emocje wyrażane przez dziecko, nie przyśpieszam procesu terapeutycznego. Dzięki nieustannemu doskonaleniu swoich umiejętności, mogę w sposób rzetelny, empatyczny i uważny wspierać moich małych Pacjentów.
W pracy wykorzystuję m. in metodę ART tzw. trening zastępowania agresji Goldstein, określany również jako terapia gniewu lub trening kontroli złości), ze szczególnym naciskiem na moduł drugi – Trening Kontroli Złości. Niebawem w mojej ofercie znajdą się także usługi z zakresu psychotraumatologii.
Z kim pracuję:
Wykonuję:
Obszary wsparcia
Szkolenia i dodatkowe uprawnienia:
Oferuję także wizyty w domu Małego Pacjenta
Zapraszam serdecznie
Nazywam się Patrycja Brzuska, jestem psychodietetyczką i dietetyczką, pasjonatką zdrowego stylu życia i holistycznego podejścia do zdrowia. Ukończyłam dietetykę na Uczelni Społeczno-Medycznej w Warszawie w specjalności psychodietetyka z elementami obesitologii, w dyscyplinie naukowej technologia żywności i żywienia. Ukończyłam liczne kursy i szkolenia z zakresu psychodietetyki i dietetyki.
W swojej pracy łączę wiedzę z zakresu dietetyki z psychologia, aby pomóc moim pacjentom osiągnąć trwałe zmiany w ich nawykach żywieniowych i poprawić jakość ich życia.
Wiem, że jedzenie to nie tylko kwestia kalorii i składników odżywczych ale przede wszystkim emocji, przekonań i nawyków. W swojej praktyce koncentruję się na indywidualnym podejściu do każdego pacjenta, z uwzględnieniem jego unikalnych potrzeb, stylu życia i celów zdrowotnych.
Szczególnie bliska jest mi praca z dziećmi z różnymi zaburzeniami rozwojowymi, gdzie ważnym aspektem jest wsparcie w radzeniu sobie z wybiórczością pokarmową. Rozumiem, że dla wielu rodzin stanowi to ogromne wyzwanie, dlatego staram się stworzyć bezpieczne i wspierające środowisko. Moim celem jest nie tylko pomoc w osiągnięciu zdrowych nawyków żywieniowych, ale przede wszystkim wspieranie rozwoju poprzez indywidualne podejście, biorąc pod uwagę specyficzne potrzeby każdego pacjenta. Pracuję nad tym aby jedzenie stało się przyjemnością, a nie źródłem stresu, zarówno dla pacjenta jak i dla jego najbliższej rodziny.
Ponadto pracuję z dorosłymi, pomagam budować zdrową relację z jedzeniem oraz zrozumieć jakie mechanizmy psychologiczne wpływają na ich wybory żywieniowe. Pomagam rozwijać strategie rozwijające zdrowie i zrównoważone nawyki. Z każdym moim pacjentem pracuję nad osiągnięciem ich celów zdrowotnych, zarówno w kontekście fizycznym, jak i psychicznym.
Pracuję w duchu Dialogu Motywacyjnego.
Obszary wsparcia
W swojej pracy wykorzystuję narzędzia terapeutyczne, które wspierają aspekt psychologiczny i dietetyczny:
Szkolenia i dodatkowe uprawnienia
Jestem Julia Łukasik, absolwentka Menedżerskiej Akademii Nauk Stosowanych w Warszawie na kierunku psychologia. Ukończyłam specjalność psychologia kliniczna dzieci i dorosłych. Swoje praktyczne umiejętności zdobywałam na praktykach m.in. w przedszkolach, szkołach podstawowych, domach dziecka, poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz prywatnych gabinetach terapeutycznych. Od 4 lat pracuję z dziećmi, głównie w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Dodatkowo ukończyłam szkolenie z Treningu Umiejętności Społecznych i pracuję za pomocą tej metody od 2 lat. Swoją pracę opieram na życzliwości, zaufaniu oraz indywidualnym podejściu do każdego dziecka.
Nazywam się Justyna Kordowiecka-Żmijewska. Jestem psychologiem, seksuologiem, terapeutą par, psychoterapeutą integracyjnym w procesie szkolenia w Profesjonalnej Szkole Psychoterapii, prowadzonej przez Instytut Psychologii Zdrowia, posiadającego akredytację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Integracyjnej. Posiadam również kwalifikacje pedagogiczne. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w placówkach: oświatowych, medycznych (Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, Poradnia Seksuologiczna i Patologii Współżycia Centrum Psychoterapii SWZPZPOZ w Warszawie, Zakład Seksuologii Sądowej PTS), sądowych, organizacjach pożytku publicznego oraz w gabinetach prywatnych. Ponadto uczestniczę w opiniowaniu sądowo-seksuologicznym jako biegły (ad hoc). Zajmuje się również diagnostyką funkcji poznawczych, osobowości. Ukończyłam liczne szkolenia między innymi z terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, racjonalnej terapii zachowań czy elementów terapii poznawczo-behawioralnej.
Nazywam się Agnieszka Sobczak i jestem logopedą specjalizującym się w terapii opóźnionego rozwoju mowy oraz wad wymowy u dzieci do 12. roku życia. W swojej pracy koncentruję się na wspieraniu najmłodszych w rozwijaniu prawidłowej komunikacji, pomagając im wyraźnie i swobodnie mówić. Posiadam również wieloletnie doświadczenie pedagogiczne – od wielu lat jestem czynnym nauczycielem języka angielskiego. Praca w edukacji pozwoliła mi lepiej zrozumieć potrzeby dzieci, ich rozwój językowy oraz skuteczne metody nauczania. To doświadczenie wzbogaca moją praktykę logopedyczną i pomaga mi jeszcze lepiej dostosować zajęcia do indywidualnych możliwości każdego dziecka. Podczas zajęć logopedycznych tworzę przyjazną i motywującą atmosferę, dostosowując ćwiczenia do indywidualnych potrzeb każdego dziecka. Korzystam z nowoczesnych metod terapii, które łączą naukę z zabawą, co sprawia, że zajęcia są ciekawe i skuteczne. Moim celem jest nie tylko poprawa artykulacji, ale także budowanie pewności siebie u dzieci i wspieranie ich w codziennej komunikacji. Pracuję również z dziećmi wymagającymi wczesnego wspomagania rozwoju (WWR), pomagając im w pokonywaniu trudności językowych i rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych. Współpracuję z rodzicami, dając im wskazówki i narzędzia do wspierania rozwoju mowy dziecka w domu, ponieważ wierzę, że sukces terapii to efekt wspólnej pracy. Każde dziecko jest wyjątkowe i zasługuje na indywidualne podejście – dlatego moje zajęcia są dostosowane do jego możliwości i tempa. Jeśli chcesz pomóc swojemu dziecku mówić pewnie i wyraźnie, zapraszam do kontaktu!
Jestem psycholożką i psychoterapeutką a także inicjatorką i założycielką Healthy Flow. Wspieram moich klientów w określaniu celów oraz pomagam w odnajdywaniu strategii prowadzących do ich realizacji. Towarzyszę w procesie zmian prowadzących do lepszego samopoczucia, rozumienia siebie, rozwoju, budowania zdrowych relacji czy wyjścia z kryzysu. Bardzo ważna jest dla mnie skuteczność procesu terapeutycznego. Efektywność terapii jeszcze w trakcie jej trwania i po oceniają pacjenci na podstawie mierzalnych i zauważalnych zmian w myśleniu, zachowaniu, rozumieniu swoich stanów emocjonalnych, jakości samoregulacji oraz ogólnej poprawie jakości życia. Relacja oparta na zaangażowaniu, zaufaniu i zrozumieniu, której nieodłącznym filarem jest kodeks etyczno- zawodowy, to dla mnie istotny czynnik stanowiący o jakości procesu terapeutycznego. Jak pracuję: -integruję nurty terapeutyczne, choć najbliżej mi do niezwykle skutecznej terapii schematów, dialogu motywującego i ACT należących do III fali terapii poznawczo-behawioralnej oraz psychoterapii transkulturowej pozytywnej - w gabinecie liczy się człowiek, jego potrzeby oraz zasoby; wspólnie z klientem dobieram sposoby pracy, metody i techniki, które zgodne są z jego możliwościami i preferencjami -dzięki stałym superwizjom i nieustannym pogłębianiem swojej wiedzy, mogę w sposób profesjonalny, empatyczny i uważny wspierać innych. Z kim pracuję: -z osobami dorosłymi oraz młodzieżą, prowadzę zarówno terapię indywidualną jak i terapię par -pracuję także z osobami dorosłymi w spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera i ADHD, którzy mierzą się m.in. z depresja, zmagają się z zaburzeni lękowymi, traumatycznymi doświadczeniami w relacjach, poczuciem wykluczenia, niskim poczuciem własnej wartości, poczuciem samotności - prowadzę także terapię par, w której jedno lub obydwoje partnerzy mają diagnozę lub podejrzenie bycia osobą w spektrum autyzmu Obszary wsparcia: - kryzys, traumatyczne przeżycia, nadmierny stres, lęk, smutek, zaburzenia nastroju; depresja, zaburzenia lękowe, zaburzenia osobowości (m.in. borderline, osobowość narcystyczna), napady paniki, zaburzenia adaptacyjne a także problemy: rodzinne, wychowawcze, w relacji z rodzicami, w relacji z partnerem/partnerką, rozwód, mobbing, wypalenie zawodowe oraz/i wszelkie skutki w postaci zaburzeń zachowania, osobowości, nastroju, jakie niosą za sobą traumy więzi i traumy relacyjne. Doświadczenie zdobywałam w: - Instytucie Psychiatrii i Neurologii w w Zakładzie Psychologii i Fizjologii Instytutu Transportu Samochodowego, w renomowanej Poradni Zdrowia Psychicznego Help-Mediacal w Warszawie, w Niemczech wspierając dzieci w spektrum autyzmu, odbyłam tam także staż w placówce socjalnej w Düsseldorfie. Aktywnie współpracuję z: Fundacją ALEklasa, Fundacją Bullerbyn oraz Fundacją Dzieci Mają Głos (prowadzę warsztaty, grupy wsparcia, szkolenia, prelekcje na konferencjach, koordynuję proces kształcenia specjalnego w trzech szkołach). Szkolenia i dodatkowe uprawnienia: - szkolenia z diagnozy i opiniowania psychologicznego, uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych, uprawnienia do orzekania ws. braku przeciwskazań do kierowania pojazdami, szkolenie: "Terapia par w paradygmacie poznawczo-behawioralnym", szkolenie z Terapii Schematów "Praca z nieadaptacyjnymi schematami – techniki doświadczeniowe". Zapraszam na konsultację. Edyta Leszczyńska
Jesteśmy tu, aby pomóc Ci odkryć lepszą wersję siebie i wspierać Twoje dziecko na każdym etapie jego rozwoju.